Ga naar inhoud
Climategate Klimaat Logo

'Wat wordt bedreigd? Het klimaat of de vrijheid?'
Václav Klaus

  • Home
  • ScienceTalks
  • Auteurs
    • Redacteuren
      • Hans Labohm
      • Theo Wolters
    • Auteurs A t/m O
      • André Bijkerk
      • Ap Cloosterman
      • Marcel Crok
      • Gerard d’Olivat
      • David Dirkse
      • Arnold Fellendans
      • Jan van Friesland
      • Leonardo da Gioiella
      • Kees de Lange
      • Rob Lemeire
      • Jeroen Hetzler
      • Jan Jacobs
      • Kees le Pair
      • Pieter Lukkes
      • Hugo Matthijssen
      • Martijn van Mensvoort
    • Auteurs P t/m Z
      • Reynier Pronk
      • Arthur Rörsch
      • Paul Scheffers
      • Christoffel Schoneveld
      • Frans Schrijver
      • Hajo Smit
      • Dick Thoenes
      • Fred Udo
      • Gert-Jaap van Ulzen
      • Tjerk Veenstra
      • Dolf van Wijk
      • Martien de Wit
      • Rypke Zeilmaker
  • Doneren
  • Facebook
  • Climategate.nl TV
    • Alle video’s op een rij
    • De kosten van het energieakkoord
    • De waarheid a/h Klimaatbeleid
    • Presentatie Verspilling is zonde
    • Arthur Rörsch
    • 580 Miljard voor CO2 reductie
    • Hans Labohm ICCC4
    • Climate change and policy
    • Windenergie in Waterland
    • KNAW-klimaatbrochure
    • Interview Simon Rozendaal
    • Klimaschutz absurde Idee
    • Klimawandel-Video
    • Geen klimaatcrisis
    • IPCC exposed
    • New Little Ice Age Coming
    • Seeing is Believing
    • Global Warming Panic explained
    • Untapped Energy Resources
    • Environmentalism as a Religion
    • Al Gore Climategate Downfall
    • James Delingpole Watermelons
  • Offtopic
  • Links
  • Informatie
    • Over ons
    • Archief
    • Links
    • Contact

Thierry Baudet over klimaat, energie, stikstof en vele andere thema’s

Deel dit bericht a.u.b.
LinkedInFacebookXMastodonWhatsAppEmail

Gerelateerd:

  • Theo Wolters Clintel voordracht
    Theo Wolters over de energietransitie: een realiteitscheck
  • william happer portret Knipsel
    William Happer over stralingstransfer in wolken
  • Lidewij de Vos
    Lidewij de Vos (FvD) tijdens eerste debat in de…
  • Baudet video
    Thierry Baudet (FvD) over stikstofbeleid
  • Former,British,Prime,Minister,Tony,Blair,During,A,Visit,To
    Tony Blair over 'Net Zero'
Door H. Labohm (HR)|22 september 2023|79 Reacties

79 reacties

  1. Frans Galjee 22 sep 2023 om 18:32- Antwoorden

    FVD wil:

    * Opzeggen Parijs-akkoord, klimaat- en energieakkoord. Intrekken klimaatwet.
    * Geen gedwongen uitfasering van diesel- en benzine-auto’s.
    * Stoppen met de plaatsing van gesubsidieerde windturbines, zonneparken en biomassacentrales.
    * Stoppen met de massale bomenkap ten behoeve van biomassacentrales.
    * Inzetten op adaptatie door – waar nodig – onze infrastructuur te verbeteren. Door te investeren in innovatie op gebied van dijkenbouw, kustbescherming, rivierbeheer en gewasontwikkeling.
    * Deze kennis ook als exportproduct gebruiken: Nederland wereldwijde koploper in adaptatie, watermanagement, etc.
    * Stoppen met ‘van-het-gas-af’.

    FG helemaal mee eens maar zijn duistere kant (TB) maakt het onmogelijk op deze partij te gaan stemmen.

    36
    12
    • Bert Pijnse van der Aa 22 sep 2023 om 18:46- Antwoorden

      @ heer galjee , dan stemt u toch lekker op Mona keijzer of Carolientje of Pieter de modellenman ? Maar accepteer dan dat u verder geen say meer hebt .

      20
      14
      • Bert Pijnse van der Aa 22 sep 2023 om 19:29

        btw, het is u kennelijk ontgaan dat bij punt 7 een pleidooi wordt gehouden voor het opstarten van vredesbesprekingen .

        Een motie die Thierry daarover indiende bij een ander optreden (1 van de 5 om de 12 punten handen en voeten te geven) werd unaniem verworpen (behalve bvnl),

        Met andere woorden: alle coalitiepartijen – en hun achterban kennelijk – willen die oorlog. (Thierry legt uit.) Wie heeft er ‘duistere kanten’?

        23
        12
      • AnthonyF 22 sep 2023 om 22:48

        Alle anderen willen kennelijk die oorlog.

        Mij hemel Bert, wat slik of spuit jij tegenwoordig of denk je nou echt dat ik die oorlog wil?

        12
        11
      • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 08:12

        @ Anthony F ,

        Hoort u wat zelf zegt ? Door u aan te sluiten bij de coalitie die oorlog wil, wordt u daarmee medeverantwoordelijk, ja .

        Kom mij niet aan met ‘ das habe ich nicht gewust ‘ als de totale oorlog binnenkort een feit zal zijn als Rusland nog verder in de hoek wordt gedreven met steeds meer brutale aanvallen .

        Luister nog’s een keer heel goed naar wat Baudet daarover zegt in de interruptie tegen Paternotte .

        23
        7
      • Peter van Beurden 23 sep 2023 om 10:21

        AnthonyF
        Laten we vaststellen dat de meerderheid van die 8 miljard wereldburgers die oorlog niet wil.

        Dat die oorlog wordt aangevoerd door de Amerikaanse Neocons en het erachter schuilgaande Industrieel militair complex en hun financiers. Dezelfden die samen met de MSM ook verantwoordelijk zijn voor het klimaatverdienmodel.

        13
        6
    • Cornelia 23 sep 2023 om 07:38- Antwoorden

      Galjee je bent helemaal de weg kwijt. Je hoort bij het groepje zwabberaars.
      En ja beste mensen, lieden die tegen het FVD zijn stemmen feitelijk voor de oorlog in Oekraïne.
      Kijk nou toch eens verder dan die domme media! Ze liegen over alles, loop er niet meer achteraan.
      Wie heeft baat bij deze oorlog? Antwoord; de global elite, zij hebben deze oorlog gewoon in gang gezet.

      23
      13
    • paul 23 sep 2023 om 08:31- Antwoorden

      Thierry mag dan in de ogen van velen

      Een pias lijken

      FVD heeft van het begin af aan

      Steeds (achteraf natuurlijk )

      Gelijk gekregen

      Wel het eerste cojona-latje misgeslagen

      Maar door voortschrijdend inzicht, snel hersteld

      Vanaf mijn jonge jaren

      Altijd doodgegooid met vredesmissies en vn-troepen

      Want oorlog moet stoppen

      Nu?

      Wapenhandel want weg met oude troep

      En zakkenvullen

      Enige vredesgeluid in Nederland

      FVD gesteund door BVNL

      Waarom is dat?

      22
      6
    • Peter van Beurden 23 sep 2023 om 10:05- Antwoorden

      Frans Galjee
      Bij gebrek aan argumenten kom je met “Duistere kant”? Is deze kreet te kwalificeren als gebakken lucht als argument?

      7
      4
    • Kees le Pair 23 sep 2023 om 13:39- Antwoorden

      Vraag eens aan God of Allah gelovige Kamerleden iets over hun geloof in kwade krachten. Dan is er heel wat duisternis in de volksvertegenwoordiging, daarbij vergeleken is Dr. Baudet’s twijfel aan de waarheid van de Amerikaanse maanlanding nog altijd een schemerlampje. Het was geen ontkenning.
      P.S.
      Ik geloof wel in Armstrongs avontuur. Maar wel of niet, doet er niets toe voor mijn keus in November. De CO2-jacht van 145 andere Kamerleden doet dat wel.

      9
      1
      • Frans Galjee 26 sep 2023 om 16:35

        Kees,

        “Vraag eens aan God of Allah gelovige Kamerleden iets over hun geloof in kwade krachten.”

        FG dat weet ik en mede daarom heb ik NIETS met die “geloven”. Ik denk/weet zelfs dat die geloven meer ellende veroorzaken dan dat deze troost bieden. Maar van mij mag iedereen ergens in geloven alleen kan ik dan deze persoon verder minder vertrouwen. Geloven dus prima maar hou dit privé en vooral achter de voordeur of kerkdeur.

        “Dan is er heel wat duisternis in de volksvertegenwoordiging, daarbij vergeleken is Dr. Baudet’s twijfel aan de waarheid van de Amerikaanse maanlanding nog altijd een schemerlampje. Het was geen ontkenning.”

        FG omdat er andere kwade krachten (jouw woorden) zijn moeten we de duistere kant (mijn duiding) van TB maar accepteren? Die twijfel aan die maanlanding was dom die twijfel aan die andere zaken (waaronder 9/11) was naast dom ook gewoon gevaarlijk.
        
“P.S.
Ik geloof wel in Armstrongs avontuur. Maar wel of niet, doet er niets toe voor mijn keus in November. De CO2-jacht van 145 andere Kamerleden doet dat wel.”

        FG van mij mag iedereen kiezen wie hij of zij wilt. Maar idd die idiote CO2-jacht is voor mij ook een belangrijk punt. Dat wordt een moeilijke keuze in november.

        0
        0
  2. Bert Pijnse van der Aa 22 sep 2023 om 18:50- Antwoorden

    Kristalheldere uitleg van de missie van ClimateGate door een politieke partij. Op basis van kennis die zij oa opdeden bij Clintel.

    14
    8
  3. AntiSoof 22 sep 2023 om 19:20- Antwoorden

    Geloof hoop en liefde. Paulus in de bijbel (1 Korintiërs 13 )

    Al zouden we met al onze kennis en inzet proberen van de aarde een paradijs maken, maar we hadden de wérkelijke liefde niet, het zou waarschijnlijk op een verdrietige ramp uitdraaien.

    En nu blijven geloof, hoop en liefde, deze drie, maar de meeste van deze is de liefde, schrijft Paulus.

    Ik zou aan willen vullen dat; al zou een politicus geniaal zijn maar hij zou de liefde missen, het zou beter zijn dat hij ander werk gaat zoeken.

    De liefde is wat ons gelukkig maakt, denk ik. Zélfs op energiegebied. Zélfs op klimaatgebied, zou ik durven stellen. De liefde liegt namelijk niet, is niet egoïstisch, streeft geen geld na en is niet bombastisch.

    7
    4
    • Bert Pijnse van der Aa 22 sep 2023 om 19:32- Antwoorden

      Antisoof, ook u heeft niet geluisterd naar de laatste woorden. Ook u wentelt zich in haat, verpakt in zalvende woorden.

      ” oordeelt niet opdat u niet geoordeeld worden zal ”

      hoest met het voedselbos ?

      8
      7
      • AntiSoof 22 sep 2023 om 19:51

        Bert,

        haat? Ik? Pardón? Kom ik zó bij u over?

        Het spijt me dan erg, beste Bert, want dat is zeker mijn bedoeling niet.

        Het enige dat ik doe is ingaan op de laatste woorden van heer Baudet’s toespraak.

        Mocht ik met mijn geschrijf echter haat uitstralen, dan moet ik zeker minder schrijven.

        Dank u voor uw commentaar.

        8
        4
      • Scheffer 22 sep 2023 om 22:59

        Baudet heeft de tegenbeweging tegen de Nederlandse ideologische klimaatverdwazing veel meer schade dan goed gedaan. Valide IPCC-kritische klimaatexperts worden, via / door Baudet belachelijke maanlanding en 9/11 halucinaties, In de MSM tot ‘wappies’ gelijkgeschoren.

        12
        13
      • Lo 23 sep 2023 om 10:16

        Deze verhalen over maanlanding, 9/11 etc. is voer voor psychologen die over site’s als Climategate en vroeger Climateaudit, willen schrijven.
        Hun psychologische analyses waren vaak min of meer op onzinnige data gestoeld.

        Zie McIntyre jaren lang strijden tegen de onzin van Lewandowsky.
        https://climateaudit.org/?s=lewandowsky

        Niet verstandig Lewandowsky achteraf alsnog gelijk te geven door die niet/maanlanding hallucinaties hier ongeremd te laten spuien.

        3
        0
  4. Scheffer 22 sep 2023 om 21:32- Antwoorden

    Als je onzin verkoopt, zoals Baudet met zijn zogenaamde Holywood ‘frauduleuze’ NASA-maanlanding.en zogenaamd een door de CIA georganiseerde 9/11 aanslag. dan doet Baudet de geloofwaardigheid vanuit het FvD met haar valide kritiek op het invalide klimaatbeleid geheel teniet.

    Ook Baudet’s ponteneur voor vredesonderhandelingen met agressor / oorlogsmisdadiger / aan verliezende hand Putin heeft steeds minder draagvlak in de vrije democratische wereld en is nog slechts bevriend met Noord-Korea.

    Ook Japan en Zuid-Korea sluiten nu aan bij de huidige coalitie tegen Putin”s ‘speciale operatie’ en leveren de modernste wapens aan Ukraine. Baudet is down en out in Nederland. Vraag het maar aan Willders.

    18
    17
    • Bert Pijnse van der Aa 22 sep 2023 om 22:03- Antwoorden

      @ hr Scheffer,

      Dan hoeven we van u verder geen remedies en oeverloze beschouwingen meer te verwachten mbt het klimaat/CO2/ stikstofprobleem op deze site voortaan, neem ik aan.

      Wat mij betreft bent u degene die ‘down en out ‘ is als u op deze site zijn kristalheldere visie ontkent mbt tot dit punt. Uiteraard was de Actie van Wilders zorgvuldig gepland door de media .

      Politiek is nu eenmaal een smerig spelletje waar men over lijken gaat .

      19
      14
      • AnthonyF 22 sep 2023 om 22:44

        Och Bert, lees nog eens terug wat ik al diverse malen over AH heb geschreven en geef dan nog eens je mening. Heel kort; hij wilde het communisme vernietigen en hij was tegen het gebruik van gifgas tijdens WOII e n volgens jouw manier van redenen DUS een prima vent. Maak in hemelsnaam eens onderscheid tussen boodschap en boodschapper zoals Scheffer, ik en vele anderen op CG doen.
        Standpunten FvD OK.
        Boodschapper compleet gestoord.
        Kom op man, dat moet voor jou toch niet al te moeilijk zijn. Lof zal je ten deel vallen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

        13
        8
      • Scheffer 23 sep 2023 om 00:14

        @vanderAa; hou je bij je expertise, Baudet / FvD is geen uitweg uit de klimaatverdwazing in Nederland / EU.

        12
        11
      • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 07:59

        @ Anthony F .

        zie mijn reactie 22/9 19:29

        Zoals u wellicht niet weet, heb ik vele malen hier gerefereerd aan – zelfs een fragment daaruit geplaatst – het boek “in Europa ‘ van Geert Mak .

        Daarin is vrijwel letterlijk te lezen dat het gedrag van mensen, instituties en bedrijven in deze tijd exact overkomt met dat van toen . Thierry legt uit hoe een verandering ineens kan optreden als de bekende ‘ flock of birds en het wachten is daarop . Tot die tijd blijven mensen gehypnotiseerd en hun bekende riedeltjes afdraaien . Dat blijkt maar weer uit de reacties tot nu toe en vooral het uitblijven daarvan . ‘zwijgen is goud ” denken de mensen . wegwezen !

        Ook het boek ” angst voor de vrijheid kan ‘ ik aanbevelen.

        Dit is een medium dat schrijft over de klimaathysterie, wat daaruit voortkwam en de strijd daartegen . (Als dat niet zo blijkt te zijn hoor ik dat alsnog graag . ) Van daaruit kon de redacteur niet anders dan de standpunten van het FvD , als enige partij , daarover hier publiceren.

        Daarvoor nogmaals hulde wat mij betreft .

        10
        9
      • Peter van Beurden 23 sep 2023 om 10:11

        AnthonyF
        En zo heeft iedereen zijn eigen veilige dogma en zijn plaats in de passende kudde. Sta open voor feiten en kijk naar bewijs en veroordeel niet de boodschapper.

        7
        2
      • Peter van Beurden 23 sep 2023 om 10:32

        Scheffer
        Welke uitweg had je wel in gedachte?

        1
        2
    • paul 23 sep 2023 om 00:04- Antwoorden

      Beste Scheffer

      In een reactie mijnerzijds op een eerder artikel

      Is me gevraagd naar mijn onderzoek

      Dat zal ik hier niet geven want

      Dat heeft geen overtuigingskracht

      Uw eigen onderzoeksresultaten zullen dat wel hebben

      Om evenwel een richting aan te geven, het volgende

      Zie

      Recente uitspraken van Nasa medewerkers ten aanzien van de ondoordringbaarheid van de Van Allen Belt

      Dimensies en toegankelijkheid van de ‘maanlander’

      Wie flimde de vertrekscene van de maanlander

      Schaduwspel op ‘de maan’

      Video’s van wapperende vlag op de maan

      Wat speelt zich af op Devon Island (groenland)

      Wat zei Buzz Aldrin tegen een klein meisje, gevraagd naar de maanreis

      Waarom werd Neil Armstrong agressief toen hem gevraagd werd op de bijbel te zweren dat ie op de maan geweest was

      Michelin effect in zero atmosfeer

      Waarom is AL het materiaal van DE gebeurtenis van de vorige eeuw door Nasa Vernietigd

      enz. enz.

      Wat 9/11 betreft is er zo mogeljk nog veel meer wat totaal onmogelijk is

      Building 7, explosies, waar is het goud gebleven dat ondergronds was opgeslagen, paspoort intact, dansende israeliers, gesmolten staal in een kerosine brand? Een flinterdun aluminium vliegtuig dat door centimeters dik staal een betonnen kern en nog een keer centimeters dik staal intact tevoorschijn komt. Rara hoe kan dat?

      Nou, dat kan niet

      17
      9
      • Scheffer 23 sep 2023 om 00:16

        Wiens onderzoek, welk onderzoek?

        8
        3
    • Bob 23 sep 2023 om 00:09- Antwoorden

      Scheffer, ik vraag me af waar jij jouw info vandaan haalt. Blijkbaar is de geschiedenis aan jou voorbij gegaan in november 1989 en later toen er nog een herkansing kwam in 2014 is deze ook aan jou voorbij gegaan. Ik weet niet of je het wel allemaal begrijpt maar van Rusland is niet te winnen een land dat over 13 tijdzones gaat en van alle grondstoffen in de wereld het meeste heeft. Daarbij komt dat ze ook nog de grootste atoommacht zijn in de wereld en zij een superieure raket technologie heeft alsmede ook nog de beste afweersystemen en bijbehorende radars. Ook hebben ze veel betere straaljagers en dito bommenwerpers. Daarbij bezitten zij ook nog hypersone raketten die onverdedigbaar zijn daar kan de US niet aan tippen met hun arogantie.

      Ook schijn je niet te weten dat alle oorlogen in de wereld na de tweede wereldoorlog t/m heden door de US gevoerd zijn op basis van allemaal leugens. De US voert alleen maar oorlog omdat de politici in deUS hun zakken kunnen vullen. Ook nu is de Oekraine daar de spil in, het witwassen van geld en het rondpompen van de dollars naar o.a. De Bidens, de Clintons, de Obama’s, de Blinkens, etc. Een senator zei eens ze gaan er arm in en komen er schaprijk in. Die hele regering is verrot tot op het bot zo corrupt als wat dat is de reden dat de US zijn oude rotzooi aan de Oekraine verkoopt en wil dat deze “oorlog” zo lang mogelijk duurt.

      Die incompetente idioten in de EU laten zich nog de wet voorschrijven door de US schandalig, het zijn een stelletje lemmingen. Door de schuld van onze “fijne bondgenoot de US” zitten wij nu in de problemen. Amerikanen zullen nooit wat doen voor een ander zonder dat ze er zelf beter van worden. Waarom hebben die Amerikanen eigenlijk 940 militaire basissen in de wereld vooral rond Rusland en rond China terwijl Rusland en China er geen 1 hebben rond Amerika.
      De Amerikanen zijn oorlogsophitsers van het ergste soort. Een land ongevraagd binnen vallen ca 32 en dan hun grondstoffen stelen, fijne bondgenoot en jij loopt daar ook als een lemming achteraan.

      Misschien is het handiger dat je je eerst verdiept in de geschiedenis want tot nu toe heb je alleen maar onzin zitten uitkramen. De schuld van deze actie is de US en het Westen, de US zijn oorlogsmisdadigers niet Poetin. Je hebt duidelijk dezelfde problemen als politici die kennen het verschil ook niet tussen oorzaak en gevolg. Verder lijkt het mij ook verstandig dat je jouw info bronnen wat beter moet gaan uitzoeken misschien wordt je dan wakker.

      Meneer Biden wijst dan wel met zijn vingertje en dreigt meteen dat er consequenties volgen in de vorm van sancties, dat is overigens een teken van zwakte en het aller domste dat je kan doen maar ja we weten al jaren dat Biden als mens niet deugt, het is een patser eerste klas en dat hij niet zo intelligent is. Ook dreigt hij met oorlogsmisdadiger maar de US erkent het ICC niet eens, nee logisch zij zijn de grootste oorlogsmisdadigers in de wereld. Napalm in Vietnam, atoombom op Nagasaki en Hiroshima, klusterbommen in diverse oorlogen, verarmd uranium, etc. Nee fijne jongens die Amerikanen maar ze lijden daar nog steeds aan grootmoedswaanzin terwijl ze de hegemonie al 30 jaar geleden verloren hebben alleen dat is nog steeds niet tot de botte hersenen van de Biden regering doorgedrongen. Hij had beter ijscoman kunnen worden.

      11
      4
      • Cornelia 23 sep 2023 om 23:21

        Zoveel waarheid in een stuk kom je zelden tegen, chapeau Bob!
        Als is het hier tegen dovemansoren gezegd.
        Minimaal de helft hier is tegen de klimaathoax en leeft daarbij volledig in een door de media geschapen wereld.
        Ze geloven alleen de klimaatwaanzin niet en verder alles.
        Alsof dat de enige leugen is die er verteld wordt.

        5
        3
      • Udo tijdelijk terug van Spain 24 sep 2023 om 19:11

        Bob.

        Helemaal juist. USA heeft verreweg de grootste defensiebegroting van de wereld. Defensiebegrotingen 2022: USA 822,64 Miljard, Oost Azië 361,27 Miljard en Centraal Europa 313,95 Miljard. Dus USA heeft een bijna drie zo grote begroting dan Europa. En waarom? Om oorlog te voeren en de hegemonie in stand te houden.

        Ik heb tien jaar voor een Amerikaanse multinational gewerkt en een fijne tijd gehad. Ze zijn supervriendelijk (vaak ook gemaakt), maar alleen tot de voordeur. Uitzonderingen nagelaten.
        Ik zei altijd weer tegen mijn echtgenote: Het zijn vaak net grote babies en hun kennis van de wereld beperkt zich tot in sneltreinvaart door Europa kruisen en van onze geschiedenis en cultuur hier hebben ze geen kaas gegeten.

        Het is qua natuur een mooi land, maar ik hoef er niet meer heen!

        1
        0
      • Bob 26 sep 2023 om 20:33

        Udo, ik zat in het vliegtuig van New York naar Schiphol er zat een Amerikaanse dame naast me die aan mij vroeg “where domyou come from” ik antwoordde ,”from the Netherlands, zit je goed, zij zei “I love Copenhagen”, ik antwoordde “ me too”. Een discussie is namelijk zinloos. Ik heb ook jaren met Amerikanen samengewerkt, overdreven vriendelijk zijn ze maar ze menen er geen snars van. Het ergste dat een Amerikaan kan overkomen is als je eens langs gaat, fantastisch wat er dan gebeurt. Reageer nooit op een uitnodiging want dat is helemaal niet de bedoeling.

        Een Amerikaan zal nooit iets voor jou doen als hij er zelf niet beter van wordt. Bill Gates is daar het super voorbeeld van met zijn zgn BMGF goededoelen foundation, weinig goede doelen. Hij is ook altijdeen parasitaire partner/aandeelhouder geweest. Bedrijfje opkopen en daarna de nek omdraaien. Het is een walgelijk figuur, niks goede doelen hebzucht over de ruggen van arme Afrikaanse bevolkingen samen met Monsanto waar de EU ook nog miljoenen subsidie aan geeft. Hij heeft al heel wat ellende in Afrika veroorzaakt. Ze gaan over lijken al die mooie weldoeners. Zo’n foundation is alleen maar voor belastingontwijking en het vullen van zijn rekenig. Hij heeft miljarden aan het zgn covid vaccin overgehouden.

        0
        0
    • Cornelia 23 sep 2023 om 08:30- Antwoorden

      De verliezende hand Poetin? Misschien wordt het tijd de juiste kanalen te volgen? https://t.me/intelslava
      Gezien de de foto’s van duizenden tanks die Oekraïne heeft vernietigd, of de honderden vliegtuigen die de “Ghost of Kiev” op zijn naam heeft staan?
      Vraag het ook even na bij de nabestaanden van de 500.000 Oekraïense doden.
      Doden die ook jij op je geweten hebt door de oorlog tegen Rusland te steunen.
      Ik snap werkelijk NIETS meer van al die linkse én rechtse partijen, nog even en je kunt je eigen zoon uitzwaaien als hij naar het front gestuurd wordt.
      Allemaal voor het grote goed Rusland, klimaat, “de vrije democratische wereld” die niet eens meer bestaan sinds de Covid hoax.

      10
      6
      • AnthonyF 23 sep 2023 om 17:57

        Och, volgens de Panzerbaer van eind april 1945 zou Duitsland uiteindelijk WOII winnen. Helaas, 3 dagen later was Berlijn veroverd en hadden Hitler, Goebbels en vele anderen zelfmoord gepleegd.
        Droom lekker verder hoor. Het ophemelen van Poetin is een vorm van landverraad NSB stijl.

        4
        6
      • Bob 26 sep 2023 om 21:50

        Bob, de sneuvelindex ligt tussen de 1:8 en 1:10 dwz resp 8 Oekrainse tegen 1 Rus of 10 Oekrainse tegen 1 Rus. Al die rommel uit het westen is geen partij voor de Russen. Dat zware materieel is volkomen ongeschikt voor de Oekrainse omstandigheden. Nog even voor de mensen die de MSM volgen maar Poetin is eerst naar Kiev gegaan om daar wat biolabs op te ruimen, er zijn door de Amerikanen 42 biolabs gebouwd. In Georgie zijn er ook een tiental. In Georgie en de Oekraine zijn biologische experimenten uitgevoerd op soldaten zonder dat ze hiervan op de hoogte zijn gesteld, er zijn er honderden aan doodgegaan. Allerlei bloedmonsters zijn in het Lugarlab in Georgie onderzocht en er zijn monsters naar een biolab in de US gestuurd.

        Kan iemand mij uitleggen waarom er 42 biolabs in de Oekraine zijn die door de Amerikanen zijn gefinancierd, Fauci’s groep komt hier weer om de hoek kijken. Waarom moet de US 940 militaire basissen hebben rond Rusland en China terwijl zij er ca 5 hebben, wie is hier nu de oorlogsophitser en wie begaat oorlogsmisdaden, helaas voor de MSM is dit niet Rusland maar de Oekraine en het Westen dat de wapens levert. Poetin heeft overigens een getekende vredes overeenkomst door Zelinsky met alle voorwaarden. Deze is gemaakt na ca 2 maanden oorlogvoeren maar toen is Boris Johnson gestuurd door de US om tegen Zelinsky te zeggen dat hij door moest vechten. Lekkere bondgenoten hebben wij. Dan durft het westen nog te zeggen dat de Russen niet te vertrouwen zijn. Het westen bewijst door de actie van de Amerikanen om Nordstream I en II op te blazen. Ik begrijp verigens niet waarom ze die niet repareren dat duurt ongeveer een half jaar dan zijn ze weer gereed om gas te transporteren. We moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van die onbetrouwbare Amerikanen en de NATO opblazen. Ook heeft Poetin absoluut geen aspiraties om door te gaan mits hij er niet toe gedwongen wordt door acties van het westen.

        Die oorlog is ook iets gecompliceerder dan men denkt, er spelen op de achtergrond hele duistere zaken mee die met het verre verleden te maken hebben.

        0
        0
      • Bob 26 sep 2023 om 21:51

        Bob, moet Cornelia zijn!

        0
        0
    • Bob 23 sep 2023 om 10:16- Antwoorden

      Scheffer, ik vraag me af waar jij jouw info vandaan haalt. Blijkbaar is de geschiedenis aan jou voorbij gegaan in november 1989 en later toen er nog een herkansing kwam in 2014 is deze ook aan jou voorbij gegaan. Ik weet niet of je het wel allemaal begrijpt maar van Rusland is niet te winnen een land dat over 13 tijdzones gaat en van alle grondstoffen in de wereld het meeste heeft. Daarbij komt dat ze ook nog de grootste atoommacht zijn in de wereld en zij een superieure raket technologie heeft alsmede ook nog de beste afweersystemen en bijbehorende radars. Ook hebben ze veel betere straaljagers en dito bommenwerpers. Daarbij bezitten zij ook nog hypersone raketten die onverdedigbaar zijn daar kan de US niet aan tippen met hun arogantie.

      Ook schijn je niet te weten dat alle oorlogen in de wereld na de tweede wereldoorlog t/m heden door de US gevoerd zijn op basis van allemaal leugens. De US voert alleen maar oorlog omdat de politici in deUS hun zakken kunnen vullen. Ook nu is de Oekraine daar de spil in, het witwassen van geld en het rondpompen van de dollars naar o.a. De Bidens, de Clintons, de Obama’s, de Blinkens, etc. Een senator zei eens ze gaan er arm in en komen er schaprijk in. Die hele regering is verrot tot op het bot zo corrupt als wat dat is de reden dat de US zijn oude rotzooi aan de Oekraine verkoopt en wil dat deze “oorlog” zo lang mogelijk duurt.

      Die incompetente idioten in de EU laten zich nog de wet voorschrijven door de US schandalig, het zijn een stelletje lemmingen. Door de schuld van onze “fijne bondgenoot de US” zitten wij nu in de problemen. Amerikanen zullen nooit wat doen voor een ander zonder dat ze er zelf beter van worden. Waarom hebben die Amerikanen eigenlijk 940 militaire basissen in de wereld vooral rond Rusland en rond China terwijl Rusland en China er geen 1 hebben rond Amerika.
      De Amerikanen zijn oorlogsophitsers van het ergste soort. Een land ongevraagd binnen vallen ca 32 en dan hun grondstoffen stelen, fijne bondgenoot en jij loopt daar ook als een lemming achteraan.

      Misschien is het handiger dat je je eerst verdiept in de geschiedenis want tot nu toe heb je alleen maar onzin zitten uitkramen. De schuld van deze actie is de US en het Westen, de US zijn oorlogsmisdadigers niet Poetin. Je hebt duidelijk dezelfde problemen als politici die kennen het verschil ook niet tussen oorzaak en gevolg. Verder lijkt het mij ook verstandig dat je jouw info bronnen wat beter moet gaan uitzoeken misschien wordt je dan wakker.

      Meneer Biden wijst dan wel met zijn vingertje en dreigt meteen dat er consequenties volgen in de vorm van sancties, dat is overigens een teken van zwakte en het aller domste dat je kan doen maar ja we weten al jaren dat Biden als mens niet deugt, het is een patser eerste klas en dat hij niet zo intelligent is. Ook dreigt hij met oorlogsmisdadiger maar de US erkent het ICC niet eens, nee logisch zij zijn de grootste oorlogsmisdadigers in de wereld. Napalm in Vietnam, atoombom op Nagasaki en Hiroshima, klusterbommen in diverse oorlogen, verarmd uranium, etc. Nee fijne jongens die Amerikanen maar ze lijden daar nog steeds aan grootmoedswaanzin terwijl ze de hegemonie al 30 jaar geleden verloren hebben alleen dat is nog steeds niet tot de botte hersenen van de Biden regering doorgedrongen. Hij had beter ijscoman kunnen worden.

      11
      5
      • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 12:30

        en waarom krijgt het geen support ?

        1
        3
      • Lo 23 sep 2023 om 19:04

        “Scheffer, ik vraag me af waar jij jouw info vandaan haalt.”

        Ik heb nog wat info voor je.
        1) Rusland heeft een BNP gelijk aan Italië
        2) Inwoners Rusland 144 miljoen.
        3) Inwoners Italië 60 miljoen.
        4) Italië heeft geen eigen “hypersone” raketten, geen atoomwapens, geen groot leger, etc etc
        5) Italië heeft geen grote oliebronnen, goud, steenkool, en andere waardevolle grondstoffen.

        Als je je afvraagt waarom de Russische bevolking zo achter loopt in welvaart bij Italië, kijk niet verder dan al die dingen die je zo mooi vind van Rusland.
        Putin en de zijne zijn de oorzaak van de armoede, onderontwikkeling en slechte toekomst van Rusland.

        Rusland is een olie tankstation wat zichzelf wijs maakt dat het een echte staat is met wetten en regels.

        https://www.youtube.com/watch?v=r5LyDd4vQPk
        (McCain)

        5
        2
      • Scheffer 23 sep 2023 om 23:15

        Uit de tijd van G.B.j. Hilterman en Karel van het Reve: ‘Oost minus West is nul’. Rusland’s economie kan ook nu nog niet zonder Westerse kennis en technologie import.

        In Rusland tellen soldatenlevrns (nog steeds) niet. De corruptie, incompetentie en aanhankelijkjeid van de Russische Legerleiding aan Putin gaat terug tot Stalin, die 50% van de officieren liet fusileren.

        In WOII was 50% van het Russich oorlogsmatetiaal geproduceerd in USA en UK, Russische industrie faalde (net als nu).

        De kadaverdiscipline en moreel in hetvRussisch leger is afgedwongen met de punt van de bajonet of mitrailleur (net als nu). Russische propaganda en geheime dienst is hun sterkste wapen (net als nu).

        Rusland vervalt terug in zelfde historische fouten. Hun eigen technische productie en economie is bovendien nog steeds rampzalig, 90% afhankelijk van gasexport. Het gaat dus niet goed komen met Putin.

        3
        2
      • AnthonyF 24 sep 2023 om 11:35

        Scheffer, ter illustratie:

        https://www.militairespectator.nl/sites/default/files/bestanden/uitgaven/1918/1962/1962-0165-01-0068.PDF

        Ik kan niet beoordelen of dat echt 50% was, maar het is duidelijk dat zonder die leveringen de Russen echt niet tot Berlijn waren gekomen.

        Achteraf gezien best wel het overdenken waard.

        Menig bewoner uit de voormalige DDR zou buitengewoon blij zijn geweest als die leveringen niet zouden hebben plaatsgevonden.

        Verder is het volgende overzicht ook zeer illustratief voor de mentaliteit van de Russische leiders en daar is tot op heden niets aan veranderd

        https://nl.frwiki.wiki/wiki/Pertes_humaines_pendant_la_Seconde_Guerre_mondiale

        Opvallend is het aantal burgerdoden in de USSR.

        Burgers liet men gewoon aan hun lot over i.p.v. ze te evacueren naar veilige gebieden zoals dat wel gebeurde met de industrie die richting Oeral werd gebracht.

        De mentaliteit van Poetin c.s. is geen spat veranderd.

        2
        1
      • Scheffer 24 sep 2023 om 17:53

        Jake Broe ; ‘Het gaat niet gaat met Rusland’ : https://www.youtube.com/watch?v=EbEa-5WF1a0

        0
        0
    • Bob 23 sep 2023 om 10:18- Antwoorden

      Beste Hans waarom is mijn commentaar geblokkeerd?

      2
      0
  5. Rene MH Giesen 22 sep 2023 om 23:38- Antwoorden

    Naar mijn mening heeft Baudet met zijn soms toch echt wel merkwaardig gedrag de de tegenbeweging tegen de Nederlandse ideologische klimaatverdwazing veel meer schade dan goed gedaan. Daarin ben ik het volledig eens met de heer Scheffer. Zijn houding een vertegenwoordiger te zijn van een toch wel bijzonder soort mensen doet mij nog wel eens denken aan dat soort figuren die in de studenten steden voor kwamen zo’n vijf en vijftig jaar geleden. Dat lag niet aan zijn middelbare school daar werd hij ook wel een boel beetje vreemd gevonden is mij verteld door mij goed bekend zijnde medeleerlingen.

    5
    10
  6. Cornelia 23 sep 2023 om 07:51- Antwoorden

    Een flink deel van de mensen, ook hier, leeft VOLLEDIG in een door de media geschapen wereld.
    Ze kletsen zonder enig besef de krantenkoppen na en kunnen zich ook niet meer buiten de media verdiepen.
    Zowel op 9/11 en die maanlanding is er genoeg af te dingen op de officiële uitleg van onze machthebbers, die zoals de fake covid pandemie heeft laten zien, zelden de waarheid te spreken.
    Voor mensen, die hun hele wereld in zien storten, blijft er niets anders over dan de brenger van het slechte nieuws aan te vallen.
    Zalig zijn de simpelen van geest… blijf je maar vastklampen aan die leugens, zelfs een klein tipje blootgelegd door Thierry Baudet kunnen jullie niet eens aan. De wereld uit de media bestaat niet eens ik kan mij voorstellen dat het angst oproept.

    19
    9
    • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 08:36- Antwoorden

      Zie mijn reactie 22 sep 2023 om 22:03

      De actie van Wilders was geënsceneerd door de media met een effect dat niet beter had kunnen zijn: de boodschap en het verhaal gingen geheel ten onder in het geweld van het gevecht over de spreekwoordelijke ‘ knuppel die in het hoenderhok werd gegooid ‘ waarvoor Wilders opdracht had gekregen van zijn spindoctor.

      Dat is nu communicatie met een grote C . Een hele grote C.

      Op naar het volgende event .

      11
      9
  7. Cornelia 23 sep 2023 om 08:18- Antwoorden

    Is het niet merkwaardig te noemen dat NIEMAND in de kamer inhoudelijk reageert?
    Dat komt omdat het allemaal afgesproken werk is, als Baudet iets verteld, gaan wij niets zeggen, behalve als hij iets zegt waar we risicoloos op aan kunnen haken. De tweede kamer is een toneelspel voor het volk, zie “laat ze maar even kletsen” gezichten van Kaag en Rutte, voor hun is dit een verplicht nummertje.
    Zo werkt het globalisme, de cult waaronder migratie, klimaatwaan, verplichte vaccinaties, gecontroleerde media, en zelfs gecontroleerde burgers plaats kunnen vinden.

    18
    5
  8. nikos 23 sep 2023 om 08:43- Antwoorden

    ‘Zowel op 9/11 en die maanlanding is er genoeg af te dingen op de officiële uitleg van onze machthebbers, die zoals de fake covid pandemie heeft laten zien, zelden de waarheid te spreken.’

    “Zalig zijn de simpelen van geest…”

    13
    2
    • AnthonyF 23 sep 2023 om 17:46- Antwoorden

      Want zij zullen het Rijk der Hemelen bekomen.
      Poeh, blij dat ik fundamentalistisch atheïst ben. Hoef ik daar gelukkig niet naar toe

      2
      0
  9. Theo 23 sep 2023 om 09:28- Antwoorden

    Ik hou me even neutraal in de zaak maanlanding.

    Maar er zijn dingen waar men nooit iets van hoort en maar weinig mensen iets vanaf weten.
    Maar iedere radiozendamateur, of gespecialiseerde luisteramateur die de juiste antennes in elkaar knutselde kon hun horen thuis live op hun eigen apparatuur.
    En het belangrijkste is dat het signaal maan aarde 1.3 seconde duurt voor het de aarde berijkt, en andersom ook.
    Ook is een laser reflecter geplaatst op een precies geplaatst punt.

    Destijds vloog de Russische Luna sonde zijn rondjes om de maan, ook deze signalen kwamen bijna gelijktijdig aan.

    Het mooiste is de Russen hebben dat bevestigt en de Amerikanen gefeliciteerd met de maanlanding.

    In hoeverre ze dit kunnen nabootsen weet ik niet, daarom houd ik me hier neutraal in, ik was er niet bij en toendertijd niet in staat de berichten te ontvangen.
    Was dat nu geweest dan was dat wel even anders geweest.

    Is het werkelijk gebeurt dan vind ik het wel een geweldige prestatie, alleen al voor het gewicht en groot materieel wat destijds mee moest.

    Misschien dat @Rien E hier meer van weet, ook hij is radiozendamateur.

    7
    0
    • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 09:35- Antwoorden

      En zo zijn we van de toespraak van Baudet beland bij de amateurzender.

      0
      6
      • Theo 23 sep 2023 om 10:17

        Bert,

        Weet je waar de grootste ruzies in het land door komen?
        Door meningsverschillen in de politiek, ik heb het vaak genoeg gezien, ik heb het zelf mee gemaakt, ik ken zelfs twee mensen die hebben nooit meer met elkaar gesproken terwijl het ook nog familie van elkaar was, zo ver kan het gaan.

        Je kunt niemand omturnen wat hij in zijn kopje heeft, of je nu kwaad bent of niet.

        Daarbij kan ik je ook nog zeggen, ik heb het filmpje nog niet bekeken, ik haak gewoon in op die maanlanding omdat die me ook lang bezig heeft gehouden.

        En als ik je nog iets mag zeggen, het zijn bijna allemaal zeikers en huilers in het hele kabinet, er lopen er bij die zouden beter naar de kleuterschool kunnen gaan, ze komen vaak met antwoorden en vragen als een stelletje opgeschoten pubers, ik vraag me af hoe die ooit in de kamer zijn gekomen.

        En nog iets over zendamateurs, zei weten wel toevallig hoe het zo mis kon gaan met die watersnoodramp laats in Duitsland, zei hebben direct voor communicatie gezorgd en weten precies wat mis ging, maar dat is grotendeels in de doofpot gestopt.

        De Chinezen hebben zelfs 2 jaar geleden gevraagd aan een Duitse zendamateur om de besturing van hun sonde over te nemen om die foto’s te maken aan de achterkant van de maan wat nog niemand gelukt was.

        Dus geen verkeerde koppeling maken met Baudet, want dat heeft er totaal niets mee van doen.

        9
        2
    • leonardo 23 sep 2023 om 09:55- Antwoorden

      ach Theo,
      Volgens de angst-en-beven wetenschappers, én D66, én ons aller Frans, gaat de mensheid in ieder geval het komende decennium naar de maan.

      4
      0
      • Theo 23 sep 2023 om 10:19

        Dat hoop ik ook dat hun naar de maan gaan, liever vandaag als morgen. :)

        2
        0
  10. Theo 23 sep 2023 om 10:18- Antwoorden

    Antwoord in de wacht, die vertelt meer.

    0
    0
  11. Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 10:25- Antwoorden

    Ter afsluiting – want het nieuws wacht niet – wil ik bedanken voor alle duimpjes naar beneden, want die bevestigen al hetgeen Thierry – in casu het FvD- en ik beweren , alsook dat men hier niet werkelijk geïnteresseerd is in een einde maken aan de klimaathysterie .

    Omdat uiteindelijk alle aandacht uitging naar Wilders zijn aanval – speciaal mbt de twintowers- hierbij nog ’s de woorden die George WW Bush – de man met bloed aan zijn handen – sprak op de puinhoven van de Twin Towers te midden van zijn onderdanen : You’ re either with or against us ” riep hij de opgewonden menigte toe en daar achteraan : ‘ we will hunt them down ‘ until their holes ‘ en daarna maakten ze het Midden Oosten met de grond gelijk . WW Bush wist maximaal te profiteren van de media .

    Daarbij breng ik gelijk een nieuwe bewering in de discussie , namelijk dat Bin Laden een puur verzonnen figuur was.

    Fijne dag .

    6
    9
    • Hans Erren 23 sep 2023 om 10:33- Antwoorden

      Zo, dat is wel 911-wappie in het kwadraat Bert

      11
      6
    • Johan D. 23 sep 2023 om 12:50- Antwoorden

      Bin Laden was niet verzonnen. Hij bestond echt. En hij is inmiddels allang dood. Het keiharde bewijs van zijn dood is in de oceaan gedumpt. Dat dan weer wel. Het was inderdaad een mooi excuus om Irak binnen te vallen.
      Ooit, n.a.v. de aanval op Irak, las ik de vraag “What’s the analogy between El Qaida and Iraq?”. Antwoord: “Well, both have a Q in its name.”
      De foute aannames en regelrechte leugens waar de aanval op Irak gebaseerd was, zijn mooi te lezen in het boek ‘Curveball: Spies, Lies, and the Con Man Who Caused a War’ van Bob Drogin. Wil je weten hoe het zat, lees dan dit boek! In het boek wordt zelfs heel kort gesteld dat ook Nederland een bron in Irak had.

      Ergens heb ik de digitale FBI opsporingsposter van Bin Laden bewaard. Opvallend is dat hij niet gezocht werd voor 9/11, maar voor de aanslag op de ambassades in Kenia en Tanzania in 1998.
      De bewering van Baudet dat er geen vliegtuigresten van de aanslag op het Pentagon zijn terug gevonden, is echt lariekoek. Er zijn foto’s genoeg waarop hele grote onderdelen van het vliegtuig te zien zijn. Vliegtuigen bestaan voor het merendeel uit materialen als titanium, aluminium en plastics. Allemaal materialen die volledig kunnen verbranden. En dat gebeurt dan ook regelmatig.
      Probleem is dat mensen die geloven in de complotten niet met feiten te overtuigen zijn. En ja, dat argument gebruiken zij ook voor degenen die niet in de complotten geloven.

      4
      1
      • Bert pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 16:40

        @ johan D .

        1) ” de bewering” . Weer een frame. Wilders lokte een uitspraak uit in het kader van een vooropgezet plan van zijn spindoctor – lees de media – om u te conditioneren.

        Kunnen mensen niet oordelen dat het een smerige truc was ?

        Ook voor u nog een keer : de toespraak ging over de presentatie van de 12 punten in het kader van de algemene beschouwingen . Niet over vermeende complottheorieën. Maar omdat toch iedereen het alleen maar daarover had dacht ik kom ; ik gooi ook nog ’s een een knuppel in het hoenderhok .

        Ondertusen dat Baudet zich bezighield met inhoudelijke zaken , gedroeg de kamer zich alsof de meester even weg was en had bij zijn terugkomst 4 miljard uitgegeven aan leuke speeltjes.

        Tsjaa , Het volk krijgt het bestuur dat het verdient . Serieuze politici moet je gewoon tot de grond afbranden voor de ‘gevaarlijk ‘worden en al helemaal niet opstemmen . Niet eens als ze als enige partij jouw belangen behartigen.

        1
        5
      • Johan D. 23 sep 2023 om 18:06

        Bert, Wilders is een hele slimme politicus, die het politieke spel in de 2e Kamer beter speelt dan Baudet. Baudet heeft zich uit de tent laten lokken, deed wappie-uitspraken over de maanlanding en 9/11, waardoor zijn 12 Punten Toespraak onder is gesneeuwd.
        Niet slim van hem is de corona-epidemie af te doen als een ‘virusje’. Voor een ‘virusje’ zijn er te veel mensen gestorven en te veel ziek gebleven. Zijn tegenstanders bijten zich in dit soort verhalen vast, zodat de andere standpunten van FVD buiten beeld raken.

        Een Paternotte die de oorlog tussen UKR en RUS afdoet als dat het de volledige schuld is van de Russen, heeft een erg simplistisch voorstelling van zaken.

        4
        0
      • Bert Pijnse van der Aa 23 sep 2023 om 19:50

        @ johan ,

        Zoals u weet kan ik me expert noemen op het gebied van media , na die meer dan 10 jaar te hebben gevolgd . Ik scroll ’s morgen drie kranten , zonder een artikel te lezen omdat ze – zonder uitzondering – bedoeld zijn om mensen te conditioneren . Ik herhaal ; zonder uitzondering .

        Opvallend is nu dat in de msm steeds meer artikelen verschijnen , waarmee die van de voorgaande jaren worden geneutraliseerd . Ook weer met als doel ‘rechts ‘ de wind uit de zeilen te nemen . Gewone mensen hebben dat niet door .

        FvD is de enige partij ook die het wél doorziet

        4
        2
      • Frans Galjee 23 sep 2023 om 20:40

        “Zoals (..) weet kan ik me expert noemen op het gebied van media , na die meer dan 10 jaar te hebben gevolgd . Ik scroll ’s morgen drie kranten , zonder een artikel te lezen omdat ze – zonder uitzondering – bedoeld zijn om mensen te conditioneren . Ik herhaal ; zonder uitzondering.”

        FG zonder te lezen al weten dat de artikelen bedoeld zijn om mensen te conditioneren. Knap hoor echt een expert maar dan kan je ook stoppen met scrollen.

        “Opvallend is nu dat in de msm steeds meer artikelen verschijnen , waarmee die van de voorgaande jaren worden geneutraliseerd.

        FG en dat te vinden door slechts te scrollen zonder te lezen. Echt heel ongewoon.

        “Ook weer met als doel ‘rechts ‘ de wind uit de zeilen te nemen.”

        “Gewone mensen hebben dat niet door.

        FG Maar jij wel hè want jij bent niet gewoon maar bijzonder toch?

        Ja ik vrees ook heel bijzonder zelfs maar zal er verder maar niet op ingaan.

        “FvD is de enige partij ook die het wél doorziet”

        Thierry zal blij met je zijn.

        4
        4
  12. Peter van Beurden 23 sep 2023 om 10:30- Antwoorden

    Ik kan volledig instemmen met de 12 punten van FVD. Op basis van de boodschapper afhaken?

    Nou nee. Het gaat om de visie en de geloofde daden die erop dienen te volgen. In de voorgaande 12 jaren klopte daar niets of uitermate weinig van.

    En dan zou ik nog op één van die in kadaverdiscipline volgende partijen van de huidige coalitie moeten stemmen? Nee laat maar. Vaag ze weg. Elke zetel die er van overblijft is er één teveel.

    14
    1
    • Cornelia 23 sep 2023 om 13:33- Antwoorden

      Precies, alsof andere lijsttrekkers beter zijn… euhhh noem er eens een?

      3
      2
    • AnthonyF 24 sep 2023 om 11:20- Antwoorden

      En dan zou ik nog op één van die in kadaverdiscipline volgende partijen van de huidige coalitie moeten stemmen? Nee laat maar. Vaag ze weg. Elke zetel die er van overblijft is er één teveel.

      Eh, en dan Peter?

      Een coalitie van PvdA/GL, Denk, FvD, SP, PvdD en Bij1? of zo iets?

      1
      0
      • Peter van Beurden 24 sep 2023 om 21:30

        De coalitiepartijen in elk geval niet. En mocht het niet lukken dan nog altijd als overgang een zakenkabinet om de rommel vakkundig op te ruimen. Uiteraard met de mogelijkheid dat ze bij gebleken wanbestuur door de burgerij democratisch naar huis gestuurd kunnen worden middels een bindend referendum naar Zwitsers model.

        0
        0
      • Peter van Beurden 24 sep 2023 om 22:12

        AnthonyF
        Misschien helpt dit. De omvorming naar een autocratie die hier al jaren gaande is. 1984 in uitvoering.
        https://www.youtube.com/watch?v=D8P992PaiPQ

        0
        0
  13. Jaap 23 sep 2023 om 13:05- Antwoorden

    De enige partij die niet 100% mee doet met Agenda 2030 van de global elite is het FvD, de PVV op punten als migratie en islam.
    Alle andere partijen zijn in meer of mindere mate voor de uitrol van Agenda 2030.
    FVD is de énige partij die níét meegaat in de globalistische plannen van de zittende macht; de enige die buiten de gestelde kaders durft te denken; de partij die niet meedoet aan alle linkse waanzin waar onze vrijheid, welvaart en identiteit onder gebukt gaan.

    9
    6
  14. AnthonyF 23 sep 2023 om 13:37- Antwoorden

    Hierbij mijn eindconclusie:

    Adolf Hitler was een prima kerel want hij heeft een paar dingen gezegd waar nagenoeg iedereen het mee eens was/is.

    – Communisme moet vernietigd.

    – Gifgassen zijn onmenselijk.

    Mooi.

    Trouwens, Stalin was ook een prima kerel want die vond dat de Nazi’s vernietigd moesten worden.

    Kunnen we het dan nu weer gewoon over de klimaatwaanzin hebben?

    3
    1
    • Jan Smelik 24 sep 2023 om 12:34- Antwoorden

      Waarom worden Hitler en Stalin er nu weer aan de haren bij gesleept?

      1
      0
      • AnthonyF 24 sep 2023 om 17:11

        Meen je dat nou echt Jan?

        OK, Hitler en Stalin hebben goede dingen gezegd, net als Baudet.

        En DUS zijn het toffe jongens volgens de Corneliaanse logica, door anderen ook wel de Bertiaanse logica genoemd.

        OK?

        Wie zei ook alweer: ‘Let niet op mijn woorden maar op mijn daden’?

        0
        0
    • Peter van Beurden 24 sep 2023 om 21:33- Antwoorden

      AnthonyF
      Daarvoor stonden uitstekende punten in het 12 puntenplan en ook nog de wens van een bindend referendum. Doe er je voordeel mee.

      0
      0
  15. Johan D. 23 sep 2023 om 15:17- Antwoorden

    Het is slechts een peulenschil om tienduizenden mensen te laten zwijgen voor het grootste complot ooit. Hoe weet ik niet – dat weten alleen mensen die in het complot geloven.
    De afmeting van Bill Clintons ‘sigaar’ werd bekend nadat zijn stagiaire de sigaar had geprobeerd. Zelfs dat kon niet geheim blijven. En dan een complot waar tienduizenden hun mond moeten houden. Knap hoor.

    3
    2
    • Hans Erren 23 sep 2023 om 16:31- Antwoorden

      Het is geen klimaatkomplot: het is de nieuwe einde-der-tijdenreligie inclusief heilige boeken, profeten, flagellanten, en verkettering van de tegenstanders.

      Bij een religie helpt de rede niet.

      6
      1
      • Peter van Beurden 24 sep 2023 om 21:37

        Hans Erren
        Nee hoor het is het goed begrepen eigenbelang van degenen die de financieele touwtjes in hebden hebben. om de kudde te leiden is die macht toereikend en is er geen complot nodig. Al was 9/11 hoe je het ook draait of keert een complot.

        0
        2
      • Hans Erren 25 sep 2023 om 05:38

        Nee Peter, 911 was een aanslag door El Qaida, ik heb hun aanslag eerder in Tanzania gehoord op mijn werk op 10 km afstand. Bin Laden was een terrorist, maar er was geen casus belli om Irak binnen te vallen.
        Er vindt op het ogenblik een verontrustende klimaatpolarisatie plaats met aan de ene kant de klimaatwappies van Extinction Rebellion en aan de andere kant de samenzweringswappies.

        Er is geen klimaatcrisis.
        Er is geen wef- complot.

        Het nuchtere midden heeft het nakijken.

        2
        1
      • Frans Galjee 25 sep 2023 om 20:08

        @Hans,

        “Er vindt op het ogenblik een verontrustende klimaatpolarisatie plaats met aan de ene kant de klimaatwappies van Extinction Rebellion en aan de andere kant de samenzweringswappies.”

        FG helemaal mee eens.

        0
        0
    • AnthonyF 23 sep 2023 om 18:02- Antwoorden

      Spijker…kop.
      Soms is de waarheid zo simpel.

      1
      0
      • Johan D. 23 sep 2023 om 20:10

        Ik doelde op de maanlanding-, 9/11- en JFK-complotten. Over die klimaatreligie ben ik het helemaal met jullie eens.

        2
        1
      • Peter van Beurden 24 sep 2023 om 21:39

        Johan D
        Als het géén complot was, waarom kon men het dan niet voorkomen? Het verschil zit niet in het feit, maar in de duiding.

        0
        0
  16. F.J. Mosch 23 sep 2023 om 21:49- Antwoorden

    En de aarde is plat. :)

    1
    1

Geef een reactie Reactie annuleren

Alle inhoud van Climategate.nl is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet Commercieel-Geen Afgeleide Werken 3.0 Unported Licentie
Privacy | RSS | Sitemap | ScienceTalks | ECR Network
VOLG ONS A.U.B.
RssFacebookXLinkedIn
Page load link
Translate »
Your Mastodon Instance