KNMI-presentatie online Mijn verhaal voor het KNMI-colloquium op 13 december heb ik uitgeschreven. Lees verder hier. Deel dit bericht a.u.b.LinkedInFacebookXMastodonWhatsAppEmailGerelateerd:Ik ben een jonge meteoroloog die het idee van door…Een Orwelliaans ontslag bij het 'American Journal of…Brrrrr: de baard van de kerstman is weer bevrorenWaarom heeft het dominante klimaatnarratief zo'n…Metafysische analyse: wie zijn nu precies die… Door Marcel Crok|31 december 2010|1 Reactie Eén reactie René Brioul 3 jan 2011 om 12:15- Antwoorden Goed verhaal. Bedankt voor het ter beschikking stellen ervan! 0 0 Geef een reactie Reactie annulerenReactie Δ
Goed verhaal.
Bedankt voor het ter beschikking stellen ervan!